Handelsbetingelser

Rigtig-mad.dk ejes af

Festkongen ApS
Sønderskovvej 15
8362 Hørning
TLF: +4572300500
CVR: 27980244

Betaling

Ønsker du kun at bestille et enkelt køb kan du betale dine varer med kreditkort. Vi modtager online betalinger med; Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online.

Beløbet vil først blive trukket på din bankkonto, når vores chauffør har pakket maden og er på vej med den til dig, eller du selv afhenter maden hos os, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre – tjek altid din ordrebekræftelse for fejl eller mangler, da denne er gældende for din ordre.

Levering af det bestilte

Det bestilte leveres mandag eller torsdag, imellem 15-17, efter hvad du har valgt ved bestilling, og stilles, hvis muligt det sted du har ønsket ved bestilling. Er dette ikke muligt, vil det stilles foran hoveddøren.

Levering til aflåst opgang
Vores chauffører kører ikke med nøgler til opgange. Ønsker du levering i aflåst opgang, vil chaufføren derfor ringe på han/hun er hos dig. Såfremt det ikke er muligt for chaufføren at komme ind, vil han/hun forsøge at kontakte dig. Lykkes det ikke at komme i kontakt med dig, stiller vi kassen ved døren til opgangen, og du bærer herefter ansvaret for kassen.

Ændring eller afbestilling

Du kan frit ændre i din ordre eller afbestille torsdag kl. 23.59 ugen før. Herefter er det ikke længere muligt at ændre, bestille eller afbestille. Ændringer og afbestillinger foretages ved at ringe til kundeservice på 72 300 500, eller sende en mail til info@rigtig-mad.dk
Vi forbeholder os retten til at ændre i retterne, såfremt at råvarekvaliteten ikke er i overensstemmelse med vores kvalitetskrav, eller ved leverandørsvigt.

Fortrydelsesret

Når du handler hos Rigtig-mad.dk, er der INGEN FORTRYDELSESRET i henhold til Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 12. samt § 18, stk. 2, nr 4.

Reklamation

Vi hører altid gerne fra dig, hvis der er noget, du er utilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre bedre.
Har du reklamationer til din levering, kan vi kontaktes på info@rigtig-mad.dk eller på tlf.: 72 300 500. Telefonerne er åbne man-fredag kl. 09.00-15.00.
Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse eller fortæring af maden eller ved manglende levering. Det gælder både i relation til levering og indholdet.
På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service.

Er du ikke tilfreds med vores håndtering eller afgørelse af en sag, kan du som forbruger altid henvende dig til forbrugerklagenævnet:
Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme, Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg C, Mail: kontakt@hrt-ankenaevn.dk, http://www.hrt-ankenaevn.dk/

Giver dette anledning til spørgsmål? Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til os.